You make me wanna scream
Datum; 2010-04-30 Tid; 14:17:20
Att bråka med The Phone House och Halebop är inte det roligaste. Jag hatar sånt här, det är värdelöst, och de tror att de har någon jävla makt över oss som tydligen är dumma i huvudet och inte ska veta någonting. Jag blir argare och argare och så blir även mina svar. Varför kan inte alla företag bara behandla sina kunder med respekt?
Kommentarer
Namn: Jenny
Hejsan!
Jag heter Jenny och jag jobbar på Halebop.
Tråkigt att läsa om att du känner dig besviken på oss. Vad har hänt? Berätta gärna om ditt ärende via relation@halebop.net så kan jag förhoppningsvis hjälpa dig där.
MVH Jenny, Halebop.
Namn: Anonym
Haha diggar Jennys kommentar där, fick du någon hjälp?
Jag har bråkat sat*n med the phone house för ungefär ett år sedan , min lur pajade fyra gånger på raken, de skickade den på lagning och när jag väl fick tillbaka den var det samma fel. Vi utbytte många svordomar tills jag tillslut slängde luren och köpte en ny hos telenor.