This is the way I'm learning to breathe

Datum; 2010-05-29 Tid; 01:36:31
Sällan kan jag säga att någon betyder så fruktansvärt mycket för mig som han gör. På senaste har vi ofta befunnit oss på olika platser i världen, men vi behöver inte ses på för evigt, och ändå är han alltid precis här. Och när han ringer vet jag att det är han redan innan jag lyfter luren, men jag blir alltid lika glad av att höra hans röst i andra änden.

När jag är med honom är jag lycklig på ett konstigt, euforiskt sätt och jag önskar liksom ingenting mer av livet då. Då är mitt liv fantastiskt för det finns en konstig förståelse där som inte alls går att förklara.

Ja, jag älskar min Joakim för han gör mig lycklig på ett annorlunda sätt. Och det är ovärdeligt :)

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN