Someone that you're with

Datum; 2010-05-11 Tid; 21:14:07
Som vanligt blir jag galen. Sådär galen på riktigt. Schizofren? Jo tack. Å ena sidan bryr jag mig inte ett skit om vad som händer nu. Å andra sidan längtar jag starkt efter det där. Det stör mig. Jag borde vara vanlig. Borde vara som alla andra. Men jag kan inte bete mig normalt. Alla tankar som flyger genom huvudet är bara ren skit. Jag vet inte längre vilka tankar som är riktiga och vilka som är fejk. Vilka som är viktiga och vilka som är värdelösa. Jag vet inte var den riktiga Nathalie tar vid. Och jag vet inte vem det är.

Something's gotta go wrong cause I'm feeling way too damn good.

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN