I guess I will just stay like this and bleed

Datum; 2010-05-13 Tid; 01:19:10
Jag strävar efter något som inte finns. Hjälp mig att förstå. Att förstå varför hela världen snurrar. Att förstå hur jag kan vara så livsglad och lycklig med tankar mörkare än döden. Hur ska jag någonsin kunna veta vem som kommer att vara ärlig och inte? Vem som bryr sig och inte? Vem jag kan lita på? Du tror att du känner någon men en dag märker du att du har djupt fel.

Jag vet inte vad som ska sägas. Jag vill inte säga någonting men det snurrar i huvudet för jag förstår inte. Jag gör allt i min makt för att det inte ska bli såhär. Inte igen. Jag spelar något sorts spel och det är tydligen inte det rätta, men jag vet inte hur jag ska bete mig längre. Det är hopplöst. Jag strävar efter något som inte finns. Kanske. Jag vet inte.

It's okay if you want to go away. Everyday like you don't bother.
All the lies that have made me go insane. And pretend like there's no other.

Why won't you say to me?

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN