Find out what it means to me

Datum; 2010-05-20 Tid; 10:23:44
Visa lite respekt. Jag är inte mig själv för tillfället och jag har mina anledningar. Jag är inte skyldig någon några ursäkter och jag är inte skyldig någon en förklaring. Jag mår dåligt och varför jag gör det är min ensak och jag ber om att ni visar lite hänsyn.

Att jag inte svarar i telefonen eller på msn eller facebook är också min ensak. Jag orkar inte hantera någonting mer just nu, inte ens ett svar på en enkel fråga som "vad gör du?". Blir ni förbannade, tough luck, jag bryr mig faktiskt inte, och jag ber inte om ursäkt för det heller.

Det enda jag säger är att jag mår dåligt. Alldeles för dåligt för att orka med någonting annat. Jag vill inte prata om det och jag vill inte prata om något annat heller så visa lite hänsyn och respekt och låt det vara. Jag blir inte sur för att jag får sms eller samtal eller om någon säger nåt på msn, men bli inte sura på mig för att jag inte svarar. Allting är så hysteriskt nu för tiden och jag pallar inte med hetsen att få tusen sms som säger "varför svarar du inte" och sen blir jag ignorerad när jag väl vill prata igen för att personen blir förbannad. Visst kan man bli less när man försöker få respons ifrån någon som inte ens reagerar, jag vet hur det känns, men jag är faktiskt den som lever med min mobil och med min dator och alltid svarar på stört. Så om jag någon gång ibland, och det händer inte alls ofta, inte svarar eller vill vara ifred, respektera det och ge det lite tid och bli inte förbannade för att jag ignorerar er eller något annat bullshit.

Kan ni inte förstå att någon mår dåligt och behöver lite tid för sig själv och kan ni inte respektera och acceptera det, well...

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN