Waking up in Vegas

Datum; 2010-03-12 Tid; 06:54:34
Efter mycket om och men, tjafsa och massa annat dravel jag inte ens orkar tänka på för tillfället är vi framme i Las Vegas. En miljon timmars flygresande senare landade vi på flygplatsen med en otrolig lättnad i kroppen. Vi är här. Klockan är 06:42 svensk tid och vi har varit vakna sedan 04:00 igår morse. Snacka om att jag är trött. Vi har gått en liten promenad och tagit lite bilder och jag orkar inte lägga upp någon tidningsupplaga med sånt här men ni får ett smakprov i alla fall.


Nu ska jag sova arslet ur mig. Frukost på sängen imorgon. Härligt!

Kommentarer
Namn: Mormor

Äntligen äntligen är mardrömmen slut. Jag är så glad att ni är framme och nu ska ni ha en underbar semester i USA, speciellt på Anki´s födelsedag idag, då ni ska äta frukost på rummet mums,mums, spels på banditerna och vinna pengar så ni kan shoppa, äta en lyxmiddag och gå på teater, springa runt i Las Vegas och fotografera med din fina kamera m.m. Bilden på rummet oj oj oj vilken härlig lyx, toppen, jättekul. Hör av mig för att gratta Anki när ni vaknat och ätit frukort. Men jag säger även grattis nu om ni läser bloggen före. Hoppas även av fortsättningen på resan blir toppen. Tur att du har datorn med så jag kan resa med på bloggen §:-)))). Önskar er båda en jättefin vistelse i Las Vegas, Los Angeles, San Francisco och New York. Miljoner kramar mormor

2010-03-12 @ 12:02:34
Namn: Christina

VAD SKÖNT!!!! Ni är framme!!! :D



Nu ser jag fram emot glada och roliga inlägg där jag får veta hur jäävla skönt och underbart ni ha det!!! :D



Hälsa och gratta din mamma från mig och Valdi!



STOOOOOOOORA Kramar från oss två!!

2010-03-12 @ 13:17:20
Namn: pi

jag är INTE ALLS avundsjuk! morr



ha det så skönt nu älskling

2010-03-12 @ 14:45:36
URL: http://nixon-sound.blogspot.com/

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN