Still beautiful in Los Angeles

Datum; 2010-03-16 Tid; 06:05:57
God morgon världen, vilken underbar dag! Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar LA.. Jag skulle aldrig vilja åka härifrån. Idag träffade jag Matt på hotellet och sen drog vi iväg och hyrde en bil. Jag älskade den för övrigt, men var jätterädd för att krascha den eftersom det var en riktigt fin bil. Vi åkte först till skolan och hälsade på gamla lärare och sen åkte vi ner till Redondo Beach (där OC är inspelat) och strosade omkring på piren och åt på stället där de alltid äter. Det är mycket mindre i verkligheten! Sedan körde vi tillbaka till LA. Förutom att jag brände av mig hela huden på vänster arm (för att det var en cab och vi stod i köer) så var det hur mysigt som helst att köra bil. Jag älskar den här stan. Har jag sagt det?

Efter det åkte vi tillbaka till Santa Monica och tog ett par drinkar på en jättemysig uteservering. Gick hem och lyssnade på lite musik och gick sen ut igen och åt middag och tog en drink till på Brittania. (Det förbryllar mig att man inte får röka på uteserveringarna, men man får röka utanför staketet..) Sedan sa vi hej då. Igen. I hate goodbyes. Men det har varit världens mysigaste dag. Den har varit en lång dag, på ett bra sätt! Vi har hunnit med mycket. Men jag skulle ändå vilja ha möjlighet att träffa honom varje dag.

Nu ska jag sova. Är oerhört trött. God natt! (Eller god morgon för er!)







I love Californian sunsets..

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN