It's been so long

Datum; 2010-03-20 Tid; 05:09:50
Här är en sammanfattning av Los Angeles. Eftersom datorn var nere hann jag inte berätta om sista dagen. Vi åkte till Westwood och jag visade mamma mitt lilla hem. Vi åt på mitt favorithak, där de för övrigt enligt mamma hade den andra godaste maten (i prisklassen i topp) hittills, och sen åkte vi till Farmers Market och The Grove. Fint väder som vanligt, riktigt varmt. Vi åt en cheesecake på The Cheesecake Factory. Fy fan, det var de största bakverken jag sett i hela mitt liv, vem kan äta sånt? Helt sjukt. Vi har annars bara njutit av solnedgången och stranden och sånt. Jaja, här är bilder.








Kommentarer
Namn: Mormor

Så trevligt att du kunde visa Anki alla "dina" fina platser, restauranger M.M. i LA. Oj vilka mumsiga härliga cheesecake, dom hade jag gärna ätit + den goda middagen. Har ni badat vid den fina stranden? Det var fina bilder. Det var ju en riktig snygging du träffade i LA. Hmm.Hur gick det med shoppingen? Massor med kramar mormor.

2010-03-20 @ 15:07:13
Namn: Stefan

Härligt väder ni har, grymma cheesecakes oxå. :D

2010-03-21 @ 09:55:16

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN