It's always sunny

Datum; 2010-03-20 Tid; 04:47:15
Jag har inte kunnat uppdatera här på grund av en mindre datorkrasch. Den kan dö igen vilken sekund som helst så var inte förvånade om jag inte uppdaterar på ett tag. Jag och mamma har också varit nära döden. Vi var på en buss på den högst punkten i San Francisco, Nob Hill, där det är brantast vägar hela vägen ner till stan, och bromsarna la av på bussen. Japp, så det blev en berg-och-dal-bane tur nedför hela backen, höger och vänster och fortare och fortare medan chauffören låg på tutan för att få andra bilar att flytta sig och stanna medan vi körde förbi rödljus efter rödljus. Vi trodde det var en del av turen först. Men sen blev det lite överdrivet och det var tydligen inte på skoj alls. Så japp, there you have it.

Vi lever i alla fall och vi har gjort en massa sightseeing. Vi var på Alcatraz idag bland annat. Vädret är så jävla awesome och dom säger att idag var det bästa vädret de haft på hela vintern. Det är så himla skönt alltså. Hur som helst, vi har sett det mesta och det kliar i plånboken för jag vill shoppa så mycket men jag har varken fått tillbaka depositionen från bilhyrningen eller har plats för mer vikt i resväskan så jag är typ körd. Men men.

Jag har massor att ta igen här känner jag. Sammanfattning från LA, lägga upp bilder här från San Francisco.. Blev lite stressad när hela datorn bara la ner. Den fungerar nu, ta i trä, vi får se hur länge det håller.

Hoppas ni har det fint där hemma. Har hört att det töar? Too bad, jag är inte avundsjuk..

Kommentarer
Namn: Mormor

Vilken skräckupplevelse det måste ha varit. Ni måste ha haft änglavakt som klarade er. Usch jag vill inte tänka på vad som hade kunnat hända. Jag tyckte det var nog med eländet när ni skulls från Arlanda. Detta känns hemskt hemskt. Var det intressant på Alcatraz? Kosta vad det vill men det är klart att ni måste passa på att shoppa allt ni kan på resan (Det kan jag ju säga för det kostar ju inte mig något ;-))) för ni kanske aldrig får tillfälle att komma tillbaka och shoppa. Va rädd om er och ha det så bra. Milj töiga, soliga kramar mommor.

2010-03-20 @ 15:24:52

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN