Ended up flat on the ground

Datum; 2010-03-09 Tid; 08:49:23
Jag är så sjukt stressad. Vaknade klockan sju i morse efter sex timmars sömn och hade inte kunnat somna om även om det gällde livet. Jag har inte gjort någonting. Inte packat, handlat, växlat pengar, ingenting. Jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Och tiden på jobbet går så sjukt långsamt, jag kan inte koncentrera mig. Jag behöver mat och lugn och tid för att fixa allt. Jag vet inte varför det blev såhär, jag fattar ingenting. Har aldrig hänt mig förut. Kanske är det för att mina dagar har förändrats och traskar på i ett tomrum utan skillnad på natt och dag och tid. Det bara går. Och nu är jag här, och jag åker om 24 timmar. Vad fan hände?

Jobba, jobba. Jag har varit här för alltid.

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN