Be sure to put some flowers in your hair

Datum; 2010-03-22 Tid; 04:56:21
Mitt batteri tar snart slut men jag sitter här som en militärfånge och är tvungen att uppdatera och göra en sammanfattning av San Francisco för er. Skämt åsido! Här kommer en sammanfattning av San Francisco, imorgon drar vi till New York!



San Francisco. Backen i mitten är den där bussens bromsar gick sönder.


Golden Gate bron


Lombard Street och spårvagnsåkning


Hotellet och uteserveringen på hotellet


Köper godis

Alcatraz


Kommentarer
Namn: Felicia

Jag vill också köpa godis sådär

2010-03-22 @ 08:14:59
URL: http://detvackraste.blogspot.com
Namn: Mormor

Fina bilder men oj vilken backe. Det hade kunnat gått mkt illa. Men för övrigt tycks det ha varit bra.Vilket tjusigt hotellrum. Det tycks inte vara svensk fängelselyx på Alcatraz.Så var det godisbilden,;-)) Jag undrar hur mkt ni köpte och mumsade på. Jag blir avundsjuk. Eftersom jag är dålig på att räkna bakåt med tiderna vet jag ej om ni redan åkt eller ska åka till New York. Hur som helst önskar jag er en trevlig flygresa. Hoppas datorn fungerar så jag får höra mera. Soliga kramar idag. Igår söndag snöade det och det kommer mera under veckan. brrrr

2010-03-22 @ 15:51:55

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN