You're not as good as you think you are

Datum; 2010-06-23 Tid; 10:08:16

Kan du ge upp? Jag är så jävla trött på dig. Jag behöver inte ha någon uppläxning, du kan be om ursäkt om du inte förstår frågan förrän 120e gången jag frågar och har fått en halv utskällning för att du fortfarande inte förstår. När du väl fattar så hör jag inte ett ord. Inte ett jävla ord. Du har inte alltid rätt, det ska du så bra jävla veta. Och du måste mogna lite och sluta bete dig som att du tror att du vet mest, alltid, hela tiden, om allt. Du har ingen aning om mitt liv, vad mina vänner sagt, hur mitt hår fungerar, du har ingen jävla aning. Dra åt helvete.

Vissa människor växer aldrig upp.


Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN