Allvarligt talat, jag är trött på det här

Datum; 2010-06-15 Tid; 09:50:14
Igen?! Skämtar du? Jag blir så trött. Alltid så trött på den här skiten. Och idag orkar jag inte med det alls. Jag har ont i huvudet och har så nära till gråten att det brister när som helst. Varför är jag mindre värd? Varför är jag alltid den som inte får ha en åsikt eller inte betyder något i andras ögon? Varför är jag den som är syndabock i alla lägen? Tänk att folk inte fattar att jag blir sårad.

Jag är så trött på det. På allting. Och även om jag är väldigt bra på att sluta lyssna, eller kunna stänga ute all skit som jag inte är värd eller pallar med, så finns det brister i även det systemet och ibland kommer det åt mig i alla fall. Det letar sig in genom sprickorna.

Och jag blir så förbannat trött på det.

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN