I'm bringing sexy back

Datum; 2010-06-06 Tid; 13:24:56
Oj. Jag kom visst hem lite sent igår. Att jag orkade...? Jag fattar ingenting för jag överkonsumerade alkohol för noll riksdaler och dansade och skrattade och var all over the place. Jag borde gett upp redan vid halv två. Men nää, jag gav upp klockan fyra utanför McDonalds på Kungsgatan när jag och Angelica förbannade det manliga könet och åkte hem.

Men fan vad kul vi hade. Det var helt sjukt. Och det var ovanligt många trevliga människor ute igår, jag ville bara slåss med en enda. Och Emil var snäll som bjöd på sjukt mycket alkohol och gav oss dyrare öl och dyra shots för ingenting. Fint! (Han kan om han vill den jävla idioten).

Hoppas det blev några bilder igår för jag var faktiskt fett snygg. Men korkskruvar som Lia hade fixat och smink som Angelica hade hjälpt till med. Frisör, makeupartist och fotograf, vilket jävla team vi är! Tack tjejer för en fantastiskt kväll.

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN