I'll show you, that's for sure

Datum; 2010-06-30 Tid; 11:02:22
Idag tog jag en spruta. Fruktansvärt men den snälla sköterskan tog så väl hand om mig och bjöd på chokladkaka och kaffe och va jättesöt. Det var ju alltid trevligt. En bra start på dagen.

En start som sedan sjönk rätt ner i backen så fort man klev in på jobbet så klart. Vad som gör mig mest upprörd är att min teamledare inte är här. Han som sagt att så fort folk säger saker om mig eller till mig så ska jag komma till honom. Han är inte här. De som säger att någon annan bestämt något de betyder inte ett dugg för mig, jag gör inte som någon annan säger än min chef. Så så länge inte min teamledare (i det här fallet min kära mamma) eller min chef säger att jag ska göra något annat, så gör jag precis det min teamledare sa åt mig för två veckor sen.

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN