I knew I wouldn't forget you

Datum; 2010-06-18 Tid; 13:02:47
Ge mig styrka och hopp och något att hålla fast vid när allting glider mig ur händerna. Ge mig en mark som står stilla under mina fötter. Skänk mig en plats i livet som är varm som en sommardag. Som bringar lycka som våren.

Ett foto och en röst säger många saker. Men jag hör inte ett ljud. Var tog passionen vägen? Vad hände med tryggheten i en nära vän. Det är ensamt att stå här och kämpa för något som är så viktigt för mig men inte för någon annan. Ge mig en förståelse och ett moraliskt stöd. Skänk mig en klapp på axeln och några få ord om stolthet, målmedvetenhet och duktighet.

En blick, ett foto, en röst och en beröring säger många saker. Men jag hör inte ett ljud.

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN