Every broken enemy will know

Datum; 2010-06-29 Tid; 11:25:44
Det finns en dag i månaden då allting inte är så mörkt som det annars är. En dag som sprider lite ljus. Lönen har kommit. Har en känsla av att den är slut inom ett par dagar. Har så mycket som måste inhandlas. Några sommarkläder (äger absolut inga) och ett puder som är ett måste-ha för jag stör mig varenda dag på att jag inte har det. Puh. Sen ska det självklart pressas in en after work eller två eftersom vädret är så fint. Tack och lov är alla räkningar betalda, nästan. (Jag stör mig på att Nordea inte kan räkna bort de kommande betalningarna från saldot, jag kan ju inte räkna!)

Imorgon blir det after work med Antonios. På fredag och söndag är jag fotoassistent och på lördag är det grillfest på schemat. Ska träffa en kär gammal vän nästa vecka också. Mycket trevligt. Dags att jobba kanske.

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN