People say that I suck

Datum; 2010-01-10 Tid; 14:01:34
Ja så var det bowling igår. Jag vann! HAHAHA! In your face ;) Jag hade faktiskt så himla roligt, oavsett vinst eller inte, det var skönt att kunna göra något kul på den lilla fritid jag har, även om jag sedan måste åka till jobbet. Igår var förresten helt och hållet min dag. Inte bara vann jag bowlingen utan tidningsbilen kom 40 minuter tidigare, så jag fick sluta redan kvart i tre. Hur nice är inte det? Otroligt nice. Fick dessutom gå en ny trakt som jag faktiskt gillade, den var fett skön :)

Nu ska jag gå och laga mat till mig själv. Jag är vaken förvånansvärt tidigt! Sedan ska jag slappa med lite How I met your mother, och sen kanske Sofie kommer över så ska vi se på Accepted, bästa filmen någonsin :P Men ni får några bilder från bowlingen!






Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN