Friends who are dear to us

Datum; 2010-01-17 Tid; 15:23:59
Helgen har faktiskt varit bra. Riktigt trevlig. I fredags gick vi ju ut på Fridays där min nota gick på 600 spänn totalt, men det var sååå värt det för jag hade jättetrevligt och maten var supergod. Sedan har vi börjat prata om Australien lite mer också. Jag vet att det är mer än ett år kvar men det känns så nära, jag kan röra vid det. Det kommer äntligen bli av! Annars har jag bara slappat och jobbat. Relativt trist men man måste göra sånt ibland också.

Det kommande året kommer bli så bra. USA kommer bli så jäääävla bra. Jag har börjat titta på kirurger och förhoppningsvis blir operationen av nu i vår redan. Jordanien kommer bli spännande och jag ser fram emot att få ta massa coola bilder. Australien kommer bli obeskrivligt fantastiskt. För övrigt ska jag inte göra ett skit. Det är dags att spara pengar nu. Så det blir jobba, jobba, jobba! Men det kommer vara så värt det!

Nu; laga mat!

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN