Body rock, now we don't stop

Datum; 2010-01-30 Tid; 13:54:27
Duschat färdigt och nu är det dags att packa. Nu bär det av till Lettland och jag mår långt mycket bättre än vad jag gjort i natt. Det kommer säkert bli en bra kryssning. Jag har tagit bort alla negativa tankar och tänker positivt och tänker på hur kul jag ska ha med mina fina vänner istället. Det enda jag funderar på är vad jag ska ha på mig på väg till båten och om jag ska va sminkad eller ej. Jag menar, vem vet hur många karlar som ska spana in mig innan vi ens kliver på. Hahaha, nej jag skojar bara.

Nu är det dags att kila. Vet inte ens vad jag ska ha med mig än! Wish me luck och vi hörs igen på måndag!

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN