Show me love

Datum; 2010-02-03 Tid; 14:51:46
Jag är så väldans, väldans glad. Jag balanserar glädjen mellan att skratta och gråta och snurra på stolen och inte kunna sitta still alls. Jag vill skrika ut till världen att jag är glad och lycklig. Låta snöstormens vindar bära med sig budskapet till alla den passerar.

Det gör inte ens någonting att det är snöstorm ute idag den tredje febuari 2010. För det är en dag som fört med sig så mycket mer än så. Och jag undrar varför folk inte ler, varför inte alla människor skrattar högt och skuttar omkring. Det är bara i mig det skrattas och skuttas.

Jag vill att du ska veta att du gör mig glad att vara jag. Jag har haft de bästa stunderna i mitt liv med dig, utan att överdriva. Jag älskar dig och det ska du också veta! Jag kan inte förklara vad det är med dig som gör mig glad och lycklig. Men alla stunder jag spenderat med dig är de mest minnesvärda jag har. Jag är så glad för din skull nu och min största rädsla är att du ska försvinna, eller bli en helt annan människa. Jag hoppas att du aldrig gör det. Stort grattis på den här stora dagen! Ni är så lyckligt lottade och han är världens finaste! Längtar tills jag hör från er!


Kommentarer
Namn: Hilda

Vad fint du skriver, jag blir helt tårögd! Hoppas allt är bra med dig :)

2010-02-04 @ 16:39:21

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN