I was praying that you and me might end up together

Datum; 2010-02-15 Tid; 15:33:09
It's like wishing for rain as I stand in the desert.
But I'm holding you closer than most,
cause you are my heaven.

Kom hem, skrev en textrad på facebook om hur mycket jag längtar, hur mycket han betyder och hur mycket jag saknar honom, gick in på mailen, och där var han. Ett mail där han skrivit allting som jag just suttit och tänkt på. Jag saknar honom så mycket att jag kan gråta. Exakt en månad kvar och sen står han där. Jag kan inte ens föreställa mig hur det kommer kännas. Mitt allt, min själsfrände. På andra sidan jorden lever han sitt liv medan jag lever mitt här.

Jag tänker på hur det kommer kännas att träffa honom. Hur glad jag kommer vara. Undrar om jag kommer gråta av lycka. Undrar vad vi kommer göra, vad vi kommer prata om. Undrar hur mycket lycka han kommer locka fram i min kropp. Sen tänker jag på att behöva säga hej då till honom en gång till och så vill jag bara slå huvudet i väggen. Men jag lovar mig själv att leva för varje sekund och inte låta den sorgen ta över mitt hjärta innan det är dags. En chans i livet. Kommer jag träffa honom igen?



There's no combination of words I could put on the back of a postcard.
No song that I could sing but I can try for your heart.
Our dreams, and they are made out of real things.
like a shoebox of photographs with sepia-toned loving.
Love is the answer at least for most of the questions in my heart.
Like 'why are we here?' And 'where do we go?'
And 'how come it's so hard?'
It's not always easy and sometimes life can be deceiving
I'll tell you one thing, it's always better when we're together
We'll look at the stars and we're together

And all of these moments just might find their way into my dreams tonight.

But I know that they’ll be gone when the morning light sings and brings new things.

I'd be under the impression I was somewhere in between.
With only two, just me and you,
Not so many things we got to do or places we got to be.

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN