Eating it's way through my head

Datum; 2010-02-17 Tid; 09:33:55
Hemma. Sjuk. Tråkigt... Det är lätt att fastna vid internetsajter och vilja klicka hem allt som finns att köpa. Har faktiskt unnat mig att köpa en reflexskärm och ett närbildsfilter för nästa lön. 400 kronor, ganska prisvärt, kunde blivit mycket dyrare. Har fortfarande inte hört någonting om objektivet jag skulle köpa, men hon har strukit annonsen? Jag fattar ingenting, jag hade ju det aktuella budet? Hon får självklart sälja det till vem hon vill, men hon kunde ju i alla fall hört av sig då? Tråkigt, hoppas det fortfarande finns kvar. Vill sååå gärna ha det..

Jag har ont i magen och i ryggen. Missar mötet as we speek men ärligt talat tycker jag inte att jag har så mycket att göra där. Finns ingen position jag är bekväm i. Vill gå ut och fota men jag har för ont i magen för det. Är inspirerad, men orkar inte. Dessutom är jag fortfarande trött på att vi inte har några fina omgivningar i närheten. Är det någon som har tips på fina omgivningar? Promenadstigar, sjöområden, skogar, fält? Tacksam för kommentarer. Men who am I kidding, typ ingen som läser här och aldrig någon som kommenterar. Men ändå. Man kan ju låtsas som om bloggen är populär.

Anywho. Jag ska gå och göra något vettigt. Som om det finns något. Bye.

Kommentarer
Namn: pi

vill här påpeka att jag kommenterade några av damens inlägg i höstas men aldrig fick något svar och aldrig fått någon kommentar på min blogg så då slutade jag :p

2010-02-17 @ 10:52:20
URL: http://nixon-sound.blogspot.com/
Namn: Nathalie

"aldrig" är väl lite att överdriva? ;) jag vet, du är den bästa på att kommentera! men tyckte inte det var något att svara på?... :P kärlek <3

2010-02-17 @ 13:00:52
URL: http://nattiee.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN