I'm writing to myself on my facebook-wall

Datum; 2010-04-20 Tid; 10:22:11
Suck. Jag blir så trött och jag kan säga det tusen gånger. Du har inte en aning.

Jag bryr mig inte om vem som tycker om mig och inte. Er förlust. Jag finns inte för er skull. Och allt jag gör gör jag för min egen skull. Och våga inte komma med spydiga kommentarer eller ifrågasätta mina beslut för jag vet bäst själv vad jag klarar och inte. Jag är sur över mycket just nu. Mest för att folk verkar tro att jag är helt jävla efterblivet inkompetent. Och det stör mig något så frukansvärt för jag kan fan bättre än de flesta. Och ni VET att jag är bra. Så varför tvivla alls? Känner ni er hotade och varför gör ni det? Det är helt otroligt.

Och ni har inte en aning om vad jag är kapabel till vid fel tillfälle. Det låter som tomma hot, och ta det hur ni vill. Men ni snackar med tjejen som vet vad hämnd är.

Och glöm aldrig det.

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN