I can't believe, not after this

Datum; 2010-04-18 Tid; 22:22:45
Jag förstår inte hur människor kan vara så grymma. Jag gråter okontrollerat och det skär i hjärtat för att det är så hemskt. Jag visste att jag aldrig skulle tittat på filmen. På bilderna. Jag mår illa och jag vill kräkas. Jag är i chock. Jag skulle vilja döda dom jävlarna. Alla dom jävlarna som är såna instabila svin att de kan göra illa någon annan på så grova sätt. Särskilt någon som är så försvarslös och inte kan göra någonting. Man ska inte ta makten för att man kan. Vad är det för jävla samhälle vi lever i?

Jag skulle vilja skära k*ken av dom. Fega, äckliga jävla svin. Öga för öga, tand för tand. Det är det enda rätta och jag tycker det borde övervägas i Sverige.

Men det är inte förrän vi våldtar våra politikers döttar, misshandlar deras söner till döds, mördar deras fruar och män och bränner ihjäl deras husdjur som det kommer ske någon förändring. Tills vidare kan ni sätta upp era jävla gatlyktor i observatorielunden och hoppas att de ska göra en förändring i samhället. Drömma går ju. Ni är lika jävla dåliga som ovanstående nämnda idioter. Svin.

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN