My hands are shaking, I'm yours for the taking

Datum; 2009-10-21 Tid; 00:03:07

Jag blev plötsligt ypperligt nervös och kommer knappast kunna sova trots att jag faktiskt är ganska trött. Jag har just fått en bokning. Ja, alltså, en fotografering. Ja. Och alltså. Det är inte en vanlig fotografering med en polare som jag har råd att fucka upp. Nä. Alltså. Det är en fotografering med två för mig helt okända människor. Ja, och det är alltså inte bara dom, simpelt, sånt jag kan och är säker i. Nä. Deras bröllop är vad jag ska fotografera. Jag vill kräkas. Det är otroligt och fruktansvärt roligt att de vill ha mig där på deras stora dag och att de ger mig förtroendet att få föreviga den dagen. Men jag är så sjukt nervös.

Ja. Alltså. Det var allt...



Bilder från Emmas dotter Janas dop,
som jag inte kom ifrån med en enda bra
bild förutom på ett par jävla kakor.
Nervös, huh, varför då?... Oh. My. God..


Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN