Just like a star across the sky

Datum; 2009-10-12 Tid; 00:27:00
Jag mar battre. Jag mar definitivt inte bra, men jag mar battre. Illamaendet kommer och gar. Huvudvarken detsamma. Hostan ar borta, nysningarna och snuvan med. Jag har ont i magen dock, en smarta jag aldrig tidigare kant, det gor sa ont ibland sa jag vil krypa ner i jorden och do. Det kommer som en small.

Men jag lyckas ta mig igenom dagarna anda. Idag har vi varit pa stranden och blivit annu mer bruna :) Akt bat ocksa. Vi har saklart atit massa mat som vanligt. Halsat pa nagra vanner till familjen en snabbis. Dagarna gar fort har men sa fort solen gar ner sa forsvinner all energi. Man tror att klockan ar tio och att det ar dags att ga och lagga sig och sa trott ar man ocksa. Och vips ar det dags for middag. Middag?! Blaaaah.. Disgusting..

Hur som helst. Imorgon ar sista dagen i Brasilien! Det blir marknad och branna de sista pengana pa lite presenter och stuff. Det blir lite sol och promenad. Det blir drinkar pa Lopana. Det blir solnedgangsfotografering (om vadret tillater, det var molningt idag!). Och sa blir det packning. Jag ser inte fram emot flygresan. Jag ser inte fram emot kylan hemma. Det kommer ju bli en temperaturskillnad pa typ 30 grader! Jag kommer fa en chock. Men jag ser fram emot att komma hem anda. Sa ar det alltid. Borta bra, men hemma bast.

Ny tatuering pa G! Wait for it..

Kommentarer
Namn: Mamma

Vilken lättnad att det inte var svininfluensan i alla fall. Var inte riktigt läge för den just nu eller hur? Ha en trevlig sista dag, de andra verkar ju ha varit jättebra. Innan du gör av med alla pengar glömmer du väl inte att ge N isglass ;). Står man förresten med på listan över att få presenter ?

Ses snart. Kram

2009-10-12 @ 12:00:44
Namn: pi

woop woop! back home to me woman!

2009-10-12 @ 12:13:29
URL: http://nixon-sound.blogspot.com/
Namn: Kjell

Så bra att du mår bättre... vi blev lite oroliga där...

Ha skönt nu den sista dagen i paradiset...

Puss & Kram



Pappa

2009-10-13 @ 09:44:51

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN