I wanna be that someone that you're with

Datum; 2009-10-31 Tid; 00:57:04
Vi har haft finbesök i Stockholm idag från både norr och väst. Vilken ful dialekt jag får. Det är pinsamt. Och så heter jag NATTalie, på deras "språk". Pinsamt.

Hur som helst var det trevligt att se pojkarna igen och vi hade jättetrevligt. Jag följde dom till spelningen och sedan mötte jag upp P och drack några cider innan jag drog vidare till 54an och mötte upp F. Fina E jobbade, så kul att se honom igen.

Jag har lovat en tripp till Örebro snart. Och jag bangar ju aldrig på en roadtrip. Skulle vara kul, och jag vill se mina pojkar. Varför är Sverige så stort? Kan inte alla bara sluta bo långt bort?


Värmen är kvar i mig.

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN