Cause I can´t breathe

Datum; 2009-10-11 Tid; 04:54:27
Jag ar sjuk. Jag menar riktigt sadar javla as-sjuk. Jag har feber och huvudvark, frossa och illamaende, hosta och snuva och jag nyser som pa rullande band. Det blir bara varre och varre. Julius familj (som allihop ar lakare) sager att de inte kommr slappa ut mig ur Brasilien om de marker att jag ar sjuk med risk for svininfluensa. Men hur ska jag kunna dolja hur pissigt jag mar? Jag har inte rad att bli kvar har. VARFOR hander sant har alltid mig?! Piss ocksa.

Jag ska i alla fall sova som en gris nu. Och imorgon ska vi till vad som anses vara den vackraste stranden i Brasilien. Den har jakla sjukdomen som tar over mig ska inte fa stoppa mig. Jag ar bara i Brasilien en gang sa vitt jag vet och det ska utnyttjas till hundra procent. Inget kommer i min vag och jag haller hoppet uppe som om jag snart ska do.

God natt!

Kommentarer
Namn: pi

haha, svininfluensa igen! värt! :D saknar dig iaf

2009-10-12 @ 12:11:06
URL: http://nixon-sound.blogspot.com/
Namn: pi

svininfluensa igen! värt :D saknar dig

2009-10-12 @ 12:11:59
URL: http://nixon-sound.blogspot.com/

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN