Cause I'm on my way

Datum; 2009-11-01 Tid; 03:15:58
Halloweenfest ikväll. (Fester är väl en närmare beskrivning). Tog bilen ut till Kälvesta för att hänga hos Carina med massa trevliga människor. Hon hade pyntat huset hur fint som helst. Spindelnät överallt, UV-ljus, spöken och godis och bål. En riktigt Halloweenfest alltså. Sedan fick jag dra och slita mig därifrån för att köra till Farsta där mina föräldrar och Sofie väntade. Mamma körde bilen hem och jag och Sofie spenderade kvällen hos Carro. Folk drog rätt snabbt, men vi hade trevligt ändå. Skrattade som jag inte gjort på länge. Det var sjukt roligt.

Vi orkade inte med tanken på att åka in till Gullmars för att sedan åka ut till förorten igen så vi tog en taxi hem istället. Det var verkligen värt. Nu ska jag sååå ta av mig sminket och kanske, kanske försöka reda ut håret lite. Det är en enda stor tova just nu. Jag var i alla fall snygg ikväll, hoppas jag, och alla var fantastiskt utklädda så det var en riktigt lyckad halloween.

Jag ska sussa sött nu. En huvudvärk har kommit smygandes under kvällen. Jag tycker inte riktigt om den. God natt.

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN