Va te faire foutre!

Datum; 2008-07-18 Tid; 01:24:36
Ibland blir man tokig. Men sånt får man väl tåla. Allting har varit struligt med manikyr, pengar för San Fransisco och ALLTING och jag är så jäkla trött på det nu. Och så jäkla pank. *ångest, ångest, ångest* Var fan tog alla pengar vägen? Jag är så jävla dålig på sånt där. Jaja, sånt händer. Jag klarar mig till och med till Göteborg så det löser sig nog.
Toalett-problemet i Joannas lägenhet är även löst efter 48 timmar sanering. Fy fan, den fick flipp och bara sprutade som en jävla fontän, det blev swimmingpool i deras lägenhet, och det var vått ända in i köket och garderoben och in i grannens lägenhet. Och det var kaos, vi fick inte tag på hyresvärden eller nånting. Herregud. Men allt gick bra, det var bara sjukt roligt. Förutom för Joanna då..
Vi har varit i Santa Barbara också. Vackraste stället i USA. Jag har inga tvivel om att jag borde åkt dit istället. Där hade jag stortrivts. LA är för stort, jag har för fan knappt varit i LA ens en gång, och det är sjukt svårt att ta sig runt utan bil. Inte konstigt att dom har sån jävla trafik trots sju filer, de måste ta bilen! Santa Barbara var i alla fall underbart, vackert och som en liten småstad och alla husen är fantastiska. Gorgeous, som ja vill uttrycka det, ALLA hus. Dom är inte sjabbiga och så som här i LA och Westwood, dom är jättefina, och till samma pris typ. Sen åkte vi förbi Lucys gamla värdfamilj också, jag förstår varför hon trivdes så bra! Dom var helt underbara! Vi var där typ två timmar och blev bjudna på vin, kex och ost. Och vi pratade om allt möjligt det var jätte trevligt.

Vid den här tidpunkten har man vant sig vid att veckorna går fort, men nu börjar dom sakta ner och det känns som en evighet innan jag är hemma igen. Men det är med blandade känslor jag har hemlängtan, för jag kommer sakna det här som fan. Och Joanna åker på lördag, jag åker iväg till San Fransisco imorgon så idag är sista dagen jag ser henne. Känns ganska trist, men vi hade en mysig tjejdag med pedikyr och skit idag som jag bjöd på så det var ju mysigt.

Tjat, tjat, tjat om håret, ni får väl ge er till tåls och se när jag kommer hem! Haha.


Santa Barbara




Du springer aldrig ifatt, när jag väl är där.

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN