This is not funny!!

Datum; 2008-07-15 Tid; 05:08:33
Hela helgen har andra sidan huset inte haft nagot internet. Sen fixade dom det nu nar de kom tillbaka till kontoret. MEN!! Nu har mitt internet lagt av!!! (Varfor jag inte heller kan anvanda min dator med a a o. suck,  ni fattar...) Det jag verkligen inte forstar ar att det ar ENDAST jag!! Jade har fan till och med internet och vi bor liksom i samma lagenhet.. Det kan ju handa att vi har olika uppkopplingar eftersom jag inte har samma som de som hade avbrott i helgen..
Eftersom detta ar en fransk dator blir jag helt tokigt pa hur bokstaverna sitter, INGENTING sitter dar det ska, INGET!! Det ar sjukt svart... Du maste till och med halla ner shift for att gora en jalva punkt.. Sa idag tar det mig hundra ar att skriva och jag ursaktar stavfel och skit..
Eftersom jag inte orkar skriva pa den har datorn orkar jag heller inte beratta just nu vad som hant i helgen, men arligt talat har det varit ganska handelserikt och ratt kul.. En utflykt till Santa Barbara som ar den vackraste platsen i USA bland annat. Men ocksa en swimmingpool inomhus, med foljd av 48 timmars sanering de narmaste dagarna sa vi har fyra extra pers i var lagenhet for att dom inte kan sova hemma, haha!

Jaja, fran och med imorgon gar jag pa UCLA, ha det bra allihop tills jag far mitt fucking internet tillbaka!!

Kommentarer
Namn: Mamma

Ja hur du kan klara dig utan internet förstår jag inte. Det är ju som att sluta andas :)

Lycka till med studierna på UCLA.



Massor av kramar

2008-07-15 @ 08:52:01

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN