The Grove

Datum; 2008-07-26 Tid; 03:41:21
Igår drog jag och Lucy iväg och skulle tillbringa hennes sista dag tillsammans. Så vi åkte till The Grove och Farmers Market. Det var riktigt mysigt och väldigt vackert. Jag älskade det. (Det är btw stället dit dom går i första säsongen av The Hills på julafton när det börjar snöa Jonna!) Totalmysigt och mycket snygga killar utan tröja att titta på, särskilt modellerna vid Abercrombie and Fitch, haha! Vi strosade bara omkring och satte oss ner och åt lite glass på en jättefin uteservering. Jättetrevligt!
När vi kom hem spenderade vi kvällen tillsammans genom att laga middag och sen gå ner till Westwood och ta oss en kaffe på Starbucks (och lämna massa mat vi inte kan ha kvar). Och vi såg en Svarta Änkan, fy fan vad vidrig. Jaja, jättetrevlig kväll.

I morse var det sjukt svårt att ta sig ur sängen. Men jag var tvungen. Sprang till bussen och hade sjuk tur som hann och sen gick vi iväg med klassen och strosade omkring på campus och bara hade det trevligt. Tog en gruppbild och shoppade lite på en mini-marknad. Mys. Sen gick jag till skolan och bad om ett bättre certifikat än det jag fått innan, och sa hej då till alla klasskamrater och så. Och sen gick jag och fixade naglarna och fick pedikyr och sa hej då till alla mina favoriter där, framför allt Frank!
Hem och byta om, upp till poolen och sola, och nu sitter jag här och ska snart göra mig i ordning för kvällens avskedsfest. Toppen härligt men börjar Jade gråta börjar jag med. Hon gråter hela tiden för att hon ska åka hem. Men men.. Så blir det i alla fall. Vi ses snart kära Sverige! Och vad ni än gör mina kära vänner (ja, för släktingarna lyssnar inte haha), fråga inte tusen frågor, låt det vara som vanligt! Som innan jag åkte! Jag kommer förmodligen berätta massor ändå :)

Igår



Idag






Och den konstigaste känslan jag haft på flera månader drog sig in i mitt hjärta idag efter att ha läst något jag inte borde ha läst. Efter att ha känt närvaron av någon som är närmre än jag tror. Och efter att ha läst ord som inte längre är riktade till mig. Jag tror det kanske kallas sorg, men jag kan inte riktigt definera det. Men ingenting kan jämföras med känslan jag får när jag ser bilderna och skrattar inombords, eller känslan jag får när jag tänker på att snart, snart, får jag träffa honom igen. Och känna den vackraste känslan i världen.

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN