Smarta Nathalie

Datum; 2008-07-16 Tid; 02:43:29
Idag upptäckte jag varför jag inte haft internet. För allt var inaktiverat, gud vad jag är duktig. Jaja, hur som helst. Idag har jag köpt lite småsaker och fixat mitt hår. Jag kan inte bestämma mig för om jag gillar det. Om jag går tillbaka inom en vecka gör hon om det gratis, men jag vet inte. Det är min gamla färg med typ guldslingor, men jag känner mig orange... Klippningen är jag sjukt nöjd med men färgen... Jag vet inte.. Verkar som om alla andra är osäkra också, haha.
Ikväll ska jag dricka öl med 417 eller nått. Jag är ledsen att det aldrig blir några långa inlägg nu, men jag orkar inte dessutom har jag för långa naglar för att skriva..

Hoppas ni har det sjukt bra hemma, en och en halv vecka, sen kommer jag hem!

Kommentarer
Namn: Kjell

;) Du löste ju problemet i alla fall.

Pappsen

2008-07-16 @ 08:52:19
Namn: Ulrika

Men hallå, sätt in en bild så får vi se håret.....lovar att kommentera!! Om du vill ha åsikter förstås ;)





kram!

2008-07-16 @ 15:44:12

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN