Six Flags Magic Mountain

Datum; 2008-07-23 Tid; 08:20:49
Det var länge sen jag skrek så mycket att stämbanden blev total-förstörda, länge sen jag skrek lungorna ur mig, länge sen jag tappade rösten. Men den är borta, nästan helt och hållet. Och det var det så jävla värt. För Six Flags ägde hela resan. En av dom bästa dagarna den här sommaren. Det var så himla roligt! Och vi mötte tre amerikanska syskon som var där som vi tillbringade halva dagen med, riktigt jäkla trevliga människor! Vissa attraktioner var bättre än andra, och andra var helt fruktansvärda, till och med för mig! Dessutom fick jag solsting och brände mig. Men det var det fan värt. Fy fan vilken underbar dag.

Bilder kommer nog imorgon eller nått, jag måste sova så jag slipper känna smärtan i halsen, ryggen och nacken. God natt!





Bilder från gårdagen, hur glada vi var och hur roliga berg-och-dalbanorna var!






Nathalie: Did you hear me scream?
Rocio: I think you mother could hear you scream...

Kommentarer
Namn: Ulrika

Grönan, släng dig i väggen!! Jisses vad kul de ser ut!

2008-07-23 @ 22:25:59
Namn: Mamma

Ja jag hörde någon skrika, var det du ?? :)

Det ser häftigt ut, men jag skulle aldrig i livet åka en sån. Tur att man är olika

2008-07-24 @ 07:55:00
Namn: Kjell

Härligt... man blir ju lite avis..

:)

2008-07-24 @ 09:57:08
Namn: Stefan

Rock´n roll in a rollercoster..............did ya feel the rythm?!...........lol

2008-07-24 @ 21:38:08

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN