Party

Datum; 2008-07-12 Tid; 10:18:10

Ikväll började vi festen hos mig. Tills vi fick klagomål, som vi tydligen fått de två senaste dagarna också vilket är konstig eftersom jag inte ens har varit hemma. Jag blir förbannad, det är dom jävla utlänningarna på andra sidan som klagar hela tiden för att dom hatar mig at någon anledning jag inte ens kan förstå. Så jävla irriterande. Jaja, så då flyttade vi upp till 417 och fortsatte festen. Det var riktigt trevligt och jag är full för en gångs skull i detta land. Inte för att det är direkt det viktigaste, ville bara påpeka det. Det var jag, Juan, Carlos, Matt, Tomo, Take, Joanna, Lucy, Vasi, Alexander och två ryska tjejer. I loved it.
Festen började btw med att Matt, Tomo och Take kom med en hel jävla kundvagn med alkohol, chips, donuts och bakelser, den är tom på nedanstående bild, men det är för att dom burit in allt redan, haha, puckon!





Så nu ska jag sova, eftersom jag sovit dåligt denna vecka. Och sova så länge det bara går. Underbart!

I love this city.


Kommentarer
Namn: Ulrika

Härligt!!!! :)



Kram!

2008-07-13 @ 16:58:25

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN