KUL!

Datum; 2008-07-08 Tid; 02:55:24
Så jag har haft en väldigt produktiv dag. Jag bröt handen. Jag bröt handen!!! Jävla helvetes skit fan. Jag lyckas alltid!!!
Men jag har pratat med Ulle, vilket fick mig att må lite bättre även om jag grät. Jag har också pratat med JJ på skolan och får byta till Advanced morgonklass imorgon även fast den är full, så jag får gå med Matt eftersom han klarade uppgraderingstestet. Jag har varit med Rosio och Jade, jag har köpt ett telefonkort som gör att jag kan ringa hem från min telefon, och jag har pratat med Nohemi om min förfärligt äckliga levnadssituation. Vi kör på snabblösningen, att ge mig en rumskamrat, tills det blir bättre. Så Jade ska få flytta in hos mig, vilket hon skulle gjort redan från början men allting blev fel. Så det blir nog bra. Har även snackat med Matt i två timmar idag vilket fick mig att må mycket bättre, han har sagt att han ska komma över på kvällarna och hålla mig sällskap. "I don't want you to be lonely!" Söta Matt.. Sen har jag pratat med Javier också, det fick mig att le. Så idag känns allt bra, hittills, förutom att jag brutit handen.

Ska kolla på killarnas fotbollsmatch nu. Bye.

Kommentarer

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN