Fy fan.

Datum; 2008-07-06 Tid; 11:53:47
Nej fy fan. Folk här är precis som hemma. Jag är så jävla arg och ledsen just nu. Jag är så arg så jag gråter, har sån hemlängtan efter en varm famn att jag gråter ännu mer. Jag har huvudvärk.
Nej jag orkar fan inte med den här skiten längre. Jag bryr mig inte. Gör vad ni vill, i don't care. Det var vad jag sa också "i don't care, whatever" och sen smällde jag igen dörren. Jävla jävla skit helvete, jag hatar det här. Jag hatar det, väx upp för fan, visa lite respekt för dina vänner! Det där är fan inte okej, särskilt inte när man vet om hur det ligger till. Just nu vill jag bara hem till Sverige, Stockholm, sätta mig i en spindelfull bil och köra ut till Berga, Muskö, whereever. Skit, skit, skit.

Jag vill hem nu. Hem till... Hem till ingenting egentligen.. Men hem till det.. Det som är ingenting.. Men det som ändå gör mig trygg och lycklig.. Fan också...


21 days of California time,
and then I'm back to you.
 

Kommentarer
Namn: Ulrika

Vet inte vad som har hänt, men här kommer en STOR KRAM från mig!!!

2008-07-06 @ 19:21:49

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN