Do you feel the rhythm?

Datum; 2008-07-08 Tid; 07:55:04
Jag ger kärlek där den förtjänas, och hat där det ska ligga.

Jag måste göra något åt mitt förskräckliga hår, det är så vidrigt just nu, vill fan inte gå ut. Om ni undrar så har jag bränt hårbotten och nu flagar jag något förskräckligt så det ser bara hemskt, hemskt, hemskt ut! Nu ska jag sova, är avslappnad och trött så ska försöka få mig lite välbehvlig sömn, utan tårar. Bok, Buffe och en säng, kan det bli bättre? God natt.


I thought I saw you yesterday
But I didn't stop 'cause you were walking the opposite way
I guess I could have shouted out your name
But even if it was you, I don't know what I would say

Or was that you?
Looked just like you...
Strange things my imagination might do
I take a breath to reflect on what we've been through
Or am I just going crazy cause i miss you?

Kommentarer
Namn: Mamma

Bok, Buffe och säng, samt lite Ulrika verkar som bra "medicin".

Hoppas du sover gott just nu. Som vanligt lyckas du lösa saker till det bästa. Tvivla aldrig på att du kan.

Massor av kramar

2008-07-08 @ 11:02:34
Namn: twin-tess

hej siss =)kom hem? så kan vi äta bullar och dricka kaffe och snacka skit. som för lääänge sen, alldeles för länge sen! Du är välkommen till Sverige =) love

2008-07-09 @ 15:17:39
URL: http://update.tessans.se

Lämna din åsikt:

Namn:
Den magiska boxen minns dig!

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:




DAGAR KVAR
TILL JORDANIEN